Snart jul

Sitter hemma hos mor och far, Anna sover så jag hinner få lite tid för mig själv med datorn i famnen och värme från öppna spisen. Mysigt att se ut genom fönstret och se hur snön glittrar. Voven ligger och myser. Och jag kan inte låta bli att tänka på min älskling som har jobbat så mycket den senaste tiden han plogar och kör snö och vete gudarna mer han gör. Men han ska få en välförkänt masage sen. Själv sitter jag och pluggar med jämna mellanrum mycket fakta om eget företag nästan så man har lust att backa ur men nä. Jag tar allt i lugn takt.
Ska snart i väg och hadla ska göra olicka slags ischoklad i år. Älskar att baka och jag ger mig gärna på svåra saker med lite utmaning men ibland vill man göra det enkelt för sig. Som i år så det blir vanlig is choklad och vit is choklad och is choklad/mint, De ska bli gott. Härligt med julen och dess julbak.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback