Tankar

Sitter och tänker lite på hur jag ska lösa ett problem jag har, Jag är nämligen rädd för spöken undersängen än i dag. Hur löjligt som hälst men ibland kan jag bara inte sätta ner foten på golvet under natten. Jo det kan jag men det är obehagligt. Så då till mitt problem när min dotter blir större och hon inte kan sova för det är spöken under sängen och man måste titta och skrämma bort dom innan hon kan sova hur ska jag våga det. Tur som är har jag några år på mig och träna bort min rädsla. Men ändå uuu tänk om det är ett spöke under sängen. Nä skämt och sido dags att växa upp och jaga ut dom dära spökerna.


Kommentarer
mormor

Lopeta lopeta det fins inga spöken det är bara elaka mäniskor som kan spöka.Om du låser för natten då kan ingen komma in. ha det såå bra!



2009-11-19 @ 16:08:50
Angela

Den enda bot jag kan komma på är att se filmen "Monsters Inc.".

För att hålla spökena borta behöver du en liten nattlampa. Skulle det komma ett spöke trots gäller det att spöa skiten ur det som en riktig finne ;-)



2009-12-06 @ 19:05:08




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback