Tjohoo

Var igår och hälsde på mormor och morfar Annas gammla mommo och moff moffa. Åt midda och pratade och fick se lite bilder från deras semester och sen filmen från Annas dop. Vart en snabb visit men det var mycket trevligt.
Borde åka ditt oftare då det är kortare sträka ditt än till mamma och pappa.

Just nu hoppar Anna i sin favo leksak och skrattar och ler. Så jag får en lite kort stund framför datorn och kan andas ut då min lilla Anna kräver mycket uppmärkasamhet. Lite bortskämd på så sätt men än så länge kan jag skäma bort henne men sen får man drar ner på de. Det kommer bli svårt då jag vill gosa med Anna varje sikund som går.

I morgon ska vill till BVC och mäta och väga och sen sin 5 Månaders vaccin urk. Hon kommer bli så sur och inte vara glad rästen av den dagen så det bara ladda batterierna nu så man orkar med henne sen då hon förmådligen kommer få lite feber och vara lite öm där hon får sprutan. Kan ju iaf hoppas att hon tar det bättre denna gång och att man kan distrahera henne med lekar så hon glömmer att hon har ont då om hon äns får ont. Hon är ju så tacksam liten bebis som nästan jämt är glad.

 


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback