Terrårdåd i stokholm


(bilderna från aftonbladet)
Ja vad ska man säga om det som hände i lördags eftermiddag i stockholm
Min känslor är blanda jag vill vissa hur arg jag är och sammtidigt vill jag inte bry mig.
Man vet inte riktigt hur man ska känna sig sånt här händer ju inte i sverige.
Det är bara nåt som man hör om på nyhterna i andra länder inte sverige och inte så nära
sitt eget hem. Hur ska man göra nu när man är ute inte kan jag vara misstänksam mot
alla utlänska nu nej det går ju inte. Är det här nåt som presonen ifråga gjorde för SD kom in i rikstan och det var det som fick bägaren och rinna över. Vad tänkte dnna person vad ska dom han lämnade bakom sig tänka.
Ja man kan fundera och spekulera och ja vi lär kanske inte få nån svar på våra fråger kasnke nån. Men hur kunnde detta bara hända. MAn ser nu på nyheterna och på internet över allt om detta. Och säga att et är amatörmässigt skit i. Han har gjort detta och hur han gjorde det är inte för mig intressent för mig är frågan kommer det hända igen och kommer nån jag håller nära bli skadad eller dödad. Nä urs va tankarna flyger omkring i huvet. Vad känner ni alla andra. Vad har ni för tankar?


Kommentarer
Jennie ♥

hoppas allt är bra med dej?

kram



Blogg: http://jennsiii.blogg.se/
2010-12-13 @ 13:14:34
carro

Ja verkligen, vi alla i landet är nog lika chockade.. vi får se fram nu och vara glada att han inte lyckades ! <3



Blogg: http://lovelyc.blogg.se/
2010-12-13 @ 22:14:05
Therese

Fiin blogg!

allt bra? <3 =)



Blogg: http://lskardejj.blogg.se/
2010-12-14 @ 14:53:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback