Annas dop


Nu har jag äntligen fått lite bilder från Annas dop och äntligen får jag upp dom här ett halvår sennare. vart påmind av vännes dop som vi var på. Och jag mins Annas dop som om det var igår. Vart ett dyrt kalas men smakar det så kostar det och är så nöjd över de. Men mycket att göra vart det hysa porslin handla dricka servetter osv. Tejpa fast alla dukar på borden ducka upp allt kvällan innan. Bakat smörgås tårterna fåick hjälp med andra godsaker bakde en aftereghit tårta. Sen stycka stjortan osv men allt de var värt sen när det var klart och över och jag fick mycket beröm som jag sög åt mig. Tacka alla som kom det var värkligen trevlig.


I kyrkan prästen läser en psalm.


Anna får sitt namn.

Pavaratzi.

Smörgås tårta innan tårtan då dopen var vid lunchtid.

Fikat mummsss

Alla nöjda och belåtna.

Paketöppnar time.

Fult hus.

Tårtan.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback