Villken dag


Idag var jag på en lite mysig promenix i solen i en halv timme skulle sennare vara hoss läkarn kl 13.00 och fått diagnosen IBS (irritable bowel syndrome) En kronisk sjukdom som det bara lära sig leva med suck men jag ska få det att funka. Sennare var de dags att handla skulle baka tårta min älskling fyller ju år i morgon men nere på Vi butiken har dom ju nada skit iretterande och jag och S tog barnvagenen och gick till ica som hade allt utom en sak suck de fick älsklingen åka och handla på vägen hem. Men på vår väg hem såg vi en stakars kall vovlo i snön. Anna klagade iaf inte hon sov nästan hela tiden tills när vi nästan var hemma då vaknade hon upp och såg lite förvirrad ut så jag vipps tog fram kamrean klick så hade vio en söt bild på Anna.  Väl hemma vard et dags att baka tårta och min prinsses tårta vart lite ja marsipanen täkte inte hela så tårrtan får frysa lite om tassarna hihi. Men min frukt tårta vart jag riktigt nöjd med jag bara älskar baka tårtor och god saker. Har bakat hela veckan känns det som bakat kola kakor cocosbollar sockerkaka och mocca ruter. Blir mumms i morgon då vi grattar min älskling.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback