Frågor

Namn: Susanne Elina Jonsson
Kallas för:
Sussie eller suss även sanna men för det mästa är det älskling hihi
Stjärntecken: Fiskarna
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt som många andra
Piercingar:  Hål i örorna och tungan men edt tog jag bort.
Tatueringar: En ängel på bennet och en tass på höften och ett eget disainat på armen
Längd: 1.60
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Mörkbrun just nu
Fräknar: Tyvärr inte!
Motto: Lär dig livet stora gåta Älska, glömma och förlåta
Kär? Har aldrig någonsin varit så kär som jag är nu, Pierre!!
Önskar du att du bodde någon annanstans? Letar.
Tycker du att du är attraktiv? Jag ibland så men inte på morgon när jag vaknat och se i spegeln när håret står åt allla holl.
Dricker du? Vatten men ja ett glass vin har alldrig skadat.
Röker du? Nix den dumma tiden är förbi.
Vilket schampo använder du? clerasil?
Vilken parfym använder du? just nu bara deo så Anna inte blir förvirrad.
Vad är du rädd för? Mörkret, hatar att vara hemma själv när det är mörkt. Och spindlar
Gillar du att tvätta? Gillar? Nja men jag gör det.
Gillar du berg- och dalbanor? Oh ja, älskar aderalin kickar!


Senaste…
Filmen du hyrde? oj mins inte de köper filmer i stället
Filmen du köpte? walk the mile stardast och flickan som lekte med elden.
Låten du hörde: Nått på mtv.
Låten du laddade ner? Jag laddar inte ner.
Personen du ringde? Min älskling ville säga att jag älskade honom.Personen som ringde dig? Min älskling
TV-program du såg? Sjunde himmlen på feman
Person du tänkte på? Min älskling saknar honom.


Favorit…
Låt: Basbolls underella
Sak att göra: Umgås med min familj. 
Sport: Kvilva upp ur sängen
Dryck: vatten
Kläder: Myukis kläder.
Film: Bondocksaints
Bil: Volvo ska det vara.
Serie: Desperate housewifes.



Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Jo då det har hänt.
Gråtit över en flicka? Tror jag säkert, kompisar.
Ljugit för någon? Ja det har jag, long time ago now.
Varit i slagsmål? Tuvärr.
Blivit arresterad? nej nej nej..
Träffat någon från internet IRL? Japp många gånger,
Antal: 10 tal
Gånger du varit kär? 2
Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger av olicka andledningar.
Hjärtan brustet på grund av dig? oj ja..
Tjejer du kysst? ja det har hänt.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Lite kontakt med en vän men det är mäst via internet.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 2 gånger i länstidningen.



Senaste…
Boken du läste? Stora boken om barn.
Personen du fick e-mail av? Carolin, ewa och mormor
Personen du fick brev av? Räknas julkort.?
Personen du fick sms av? Älsklingen
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton! Super mysigt.
Saken du köpte? Tomteskum och mobiltelefon.
Vad har du gjort idag? Busat med min dotter.
Brukar du svära mycket? Oh fan ja det händer.!
När stiger du upp på morgonen? Vid 11 tiden då dottern vill gå upp.
Vad har du på dig? Myukis och tröja.
Vad ska du göra ikväll? Ingenaning, inget planerat.
Vad är du allergisk mot? Parfymmerade tvättmedel parfym och solen
Var har du ont? magen som vanligt.
Använder du hårspray? Det händer, när jag vill vara fin.
Kan du stå på händer? i vattnet.
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? japp mums på makaronerna.
Är du glad nu? Jag är väl alltid glad!?
Var du glad igår? ja det tror ja att jag var.
Vad dansar du till? Allt som går att dansa till.
Stockholm är… ? Våran vackra stad.
Göteborg är… ? Långt bort.
Kan du sjunga? Ton döv.
Spaghetti eller makaroner? Makaroner går snabbast att göra.
Land du vill besöka? Hummm? inegn anning trivs så bra i sverige.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback