Livet väg

Livet är som en landsväg man hinner se och uppleva mycket längs vägen boda på gott och ont. Och ganska ofta står man still i ett vägsjäl och undrar vad man ska ta vägen ibland blir valet helt rätt och ibland kan de bli helt fel. Och jag har ståt inför många sånna val. Och ibland när man ser bakåt kan man undra sig har jag gjort rätt. Många gånger har jag gjort rätt man dom gångerna jag gjort fel varför kan jag inte åka tillbka och göra dom rätt. Det fins vissa saker som jag skulle villja få ojort man ändå är jag nöjd med mina misstag för jag har lärt mig en hel del av dom och de gjort mig mycket klokare och gjort rätt nästa gång. Så i sin helhet är jag nog ganska nöjd med vägen jag tagit.




(Ölands bron på väg hem)




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback