Skärckfilmer

Jag är en tönt när det kommer till skräkfilmer jag skricker hoppar högt och blir jävligt rädd medans alla andra skrattar åt mig. Men jag lever ihop med en skräkfilms fantast inte det roligaste när jag inte klarar av att se en skräkis utan att få mardrömmar. Men hittade iaf en bra sida som rekomendrade skräkisar. www.skrackfilm.se
Jag är ju lite ab ett pocko som ändå vill se det flesta filmer lite kul är det ju bli skrämd.

En liten lista med skräkisar:

Voice
Dragonetti the ruthless contract killer
Insane
Brain Dead
The Grudge 3
The Unborn
Survival Of The Dead
The Wolfman
Mega Piranha
The Crazies

Kommentarer
jonas wolcher

Vad roligt att du nämnde vår film Dragonetti.

Den hade DVD-släpp igår.



För mer info

www.themoviedragonetti.com



Blogg: http://www.themoviedragonetti.com
2010-10-14 @ 15:15:06




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback