Tränning

Var nere på gymet som vanligt och idag fick jag med mig min älskling.
Jag lyckades få med han på ett pass med core en träning som man trännar mage och rygg på och får bätte hollning av. Halv jobbigt med inte för svårt och han klarade av alla övningar utan problem. Där ser man.
Anna var på barn passningen och lekte ich hade roligt. Sen en skön promenad hem i solskent och svala vindar.
Har nu på¨en månad gott ner sammlagt 7,5 cm och väger nu iaf under 70 sträcket ska ner till min vikt innan Anna födes. Och sen få kondition och må bra. Får se om man får med sig älskligen på fler grupp pass annars trännar ju han bara själv. Nä nu är det dags för mat hej hopp.

Kommentarer
kath

Hejsan! Kul att du fick med pirre på träningen också :)

Kommer ni komma förbi mamma och pappa nått? Vi åker på onsdag så ja hoppas ni kommer innan det!

Så kusinerna får träffas :)

Kommer ni på dopet by the way?

Love



Blogg: http://kathrinejonsson.blogg.se/
2010-07-23 @ 21:10:33




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback