Stark

Känner mig pigg och stark har ju börjat träna spelar tennis minst två gånger i veckan mäst på skoj, Sen gymet 3 dagar i veckan. Har sendan en tid tillbaka även slutat med läsk, godis,chips osv. Och detta har resulterat i att jag gått ner ca 7kg. Mer ska bort sen blir det bara hålla igång och hålla formen och få kondition och bara må bra. Det bästa är ju att dom har barnpassning som jag vart och försökt vämja av Anna med och det gick jätte bra idag hon leka med dom andra barnen och var glad tills mamma var färdig. Cyklade idag i 43 min det känndes men sammtidigt skönt att få röra på sig. Bränt över 300kalorier idag och cyklade nästan 1,5 mil.
Sallad till lunhen och ett glatt humör. Nu ska jag ta och leka med dotterna och ha kul.


Kommentarer
Anonym

Så gott med chips. :P



Blogg: http://tvminnen.blogg.se/
2010-06-24 @ 13:06:33




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback