Träning

Jag har blivit jätte duktig den sennaste tiden har jag varit duktig på promenera med dottern. Och sen när värmen kom började vi med tennis. Det är ju tydligen väldigt nyttigt att röra på sig.
Så har även nu varit och börjat på gym känner mig oerhört duktig klapp på huvet =)
Ska strax ner och lägga upp en plan för vad som är bäst för mig.
Ska bli så skönt att komma i from efetr gravidetetn och desutom kunna vara i from till bröllopet.
Men som sagt komma ifrom och ha en god hälsa är prio ett.

http://www.fokusfriskvard.se/


Anna

Som på bestälning kom åskan också det började med reng sen haglade sen pang bomm. Jag som vanligt rädd och hoppar till medans Anna undrar varför mamma väsnas så. Anna är värkligen rolig nu när hon går hon hittar massa roliga saker över allt och det fins så mycket mer att utforska nu.
Men man får jaga henna över hela lägenheten nu. Oj va hon hittar saker, saker jag inte äns viste jag hade.
Och många mera ord kommer nu som här om dagen sa hon kaka. Är så roligt när det händer saker.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback