Kärleks förkalaring på radion

Aldelses nyss fick jag ett sms av min älskling sätt på radion en bra låt och självkalrt gjordejag det sanknar min älskling han jobbarn natt. Men efter låten så pratar Gert fylking att vi har nogon på tråden jo pierre. Hjärtat tog nogra exstra slag och min älskling berättar i radion på 105,5 hur mycket jag betyder för honom och hur hans liv var innan mig och hur mycket han saknar och älskar mig.  Och han berättade hur vi träffades och hur lycklig han är nu med våran lilla familj och att vi ska gifta oss nästa år. Jag vart alldeles rörd och jag vart varm inombord och jag svävar nu på rosa moln. Och Anna tittade hela tiden på högtalaren och sa pappa pappa. Rinde genast upp älskligen och och berättade hur jävla glad jag vet en kärlekf förklaring på radion och alla dom ord en tjej vill höra.  Älskar min älskling så mycket han är dte bästa som hänt mig. Och vi älskar varandra så mycket.


En liten bild från vårat första år tillsammans.

Kommentarer
smyckestokig

åh vad gulligt gjort !!



Fynda fina personliga julklappar hos mig ! säljer jättefina unika namnarmband/budskapsarmband där du kan välja din egna text om du vill. tex ditt namn.barnets, älsklingens mm för endast 79 kr ! Finns även andra smycken till kanon priser välkommen in att fynda. ( ber om ursäkt om du ej vill ha reklam radera bara detta då ) men de är helt klart värda att kolla in. Dessutom perfekta personliga julklappar utan att man behöver bli ruinerad



mvh malin



http://smyckestokig.blogg.se/



Blogg: http://smyckestokig.blogg.se/
2010-11-26 @ 00:56:48




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback