Bättre mage


Har börjat använda Probimage för jag lider av IBS  (Tjocktarmsbesvär kallas också colon irritabile, känslig tarm, funktionella tarmbesvär eller irritabel tarm. Ibland används också benämningen IBS, som är en förkortning av engelskans Irritable Bowel Syndrome.) Och min mage har blivt fårvanadsvärt mycket bättre. Jag kan strongt rekomendra denna om ni har nån from av magproblem. Självklart så är motionbra och jag försöker motonera regelbundet. Mamma och syster som rekomendera mig den och jag har dom att tacka för min bättre fungerade mage. Den fins att köpa på apoteket och olicka hemsidor som http://www.svensktkosttillskott.se/
 
Info  ProbiMage har i drygt 15 kliniska studier visat sig stödja magens välbefinnande genom att bl.a. minska gasbildning och uppblåsthet i mage och tarm. Mjölksyrebakterien Lactobacillus plantarum 299v har också en klinisk visad förmåga att överleva och kolonisera sig och därigenom stödja en sund bakterieflora i tarmen.

ProbiMage har i drygt 15 kliniska studier visat sig stödja magens välbefinnande genom att bl.a. minska gasbildning och uppblåsthet i mage och tarm. Mjölksyrebakterien Lactobacillus plantarum 299v har också en klinisk visad förmåga att överleva och kolonisera sig och därigenom stödja en sund bakterieflora i tarmen.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback