Älska livet

Ja snart är detta år slut vi har bara julen och nyår kvar sen börja det nya året och jag kan inte hjälpa se tillbaka på året som gott.
 Vad man gjort vad som hänt.
Ja vad hände 2011 jo Anna vart två år stora tjejen.
 Gravid vart jag ja igentligen desember 2010 men gick gravid 2011 och ja vi skaffa oss en husvagn och åkte till öland och bode på camping.
 Jag vart fru Björck till världens undebaraste man.
 Och själv klart föddes lilla Oskar.
Ja andra små saker hände med.
 Men för mig har det varit ett bra år.
 Och jag känner mig lyckligt lottad att få leva med min underbara familj älskar dom så mycket kan inte tänka mig ett liv utan dom.
Älskar vakna upp på morgonen och se vad dagen har att erbjuda för utmaningar för en mindre utmaning är det med två små barn.
 Ja mitt liv har börjat jag lever livet som aldrig förr.
 Jag tänker inte se bakåt jag har höjt blicken framåt och jag mår toppen älskar livet precis som det är.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback