Anna slutar aldrig förvåna mig

När Anna var mindre och jag skulle bade henne i baljan så tappade hon fästet och gled i baljan så nästan hela hon åkte under vattnet.
Detta gjorde att hon sennare vägrar att bada eller nåt som har med det och göra det har varje gång varit en kamp och få henne i badet eller duschen jag har provat på alla möjliga sett men hon har alltid skrikit och haft mindre panik tills Oskar kom och hon har sett att han badar och att han älskar att bada då har det i sin tid gjort det enklare att få henne att bada och tvätta sig. Och idag förvånna hon mig. Jag tog mig en paus i städandet och satte mer ner i soffan då Anna kommer fram till mig och säger att hon vill bada. jag jag fyller baljan och Anna springer hämta sin nya badleksak hon fått i hopp om att hon ska villja bada hon hämtar lite olicka saker och när baljan är full hoppar hon i och har jätte roligt och plaskar och leker och ber mig gå haha ja hon är för go. Hon satt i badet i en halv timme ja äntligen kanske man kan få henne ren. Bästa julklappen mamma kunnde få ab Anna.


Kommentarer
johanna

Vill du ha fler läsare och bli länkad hos mig as enkelt så du får ta del av alla mina läsare? (Har mellan 800-1000 unka/dag)

Gå in på min blogg och gilla en sida på facebook bara så länkar jag dig på en gång! :)

Du har inget att förlora på det! :)



Tack!



Blogg: http://nattstad.se/johannalicious
2011-12-23 @ 23:34:28




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback