Anna kan massor

Oh va jag är en stolt mamma till min älskade dotter som är så underbar hon lär sig jätte snabbr och nya ord bara flyger ur henne. Man behöver bara visa henne en sak en gång sen kan hon det och hon är så hjälpsam hon hjälper mig torka bordet och ja även gå med dammsugarn hon plockar undan sina leksaker och ställer udan dom hon vill efeter ätit alltid tvätta sina händer och torka dom helt själv. Hon är med och lagar mat och andra gosaker.
Ja hon är fantastisk hon kanske är lite väl snabb i utväkligen då går så fårt snart behöver hon väl inte mig.
Ja hon har en sån fataci och kan hitta på massa olicka leker. Hon är expert på lego. och älskar leka i snön.
Ja jag kan skriva massor här om vad Anna kan men det tänker jag inte göra för nu ska jag ta och leka med henne.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback