Tisadags mys

Just nu njuter Anna och jag av frukost sen blir det av till dagis. Sen blir det hem och njuta av lugnet. Bara vara ligga i soffan och mysa. Ja för snart så är det ju ingen lungn med två barn en liten tokig Anna och en bebis som jag hoppas blir lika snäll som Anna. Sen vet jag inte om det blir nogra fler barn för mig räcker det med två, En i vadera hand hehe. Sen ska katten till vetrinären för en hölso koll han har nämligen nån knöl på ryggen tror det bara är en fett knöll men jag känner att jag vill in med han till vet vill att misse kissen ska må bra. Han och jag är ju bästisar hehe. Det är ju vi två om dagarna och ja nu tyson osso då han har fått klåkapsel så han får vara hemma och ta det lungt. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback