ARG

Är så förbannad just nu så det fins inte. Man ställer upp och hjälper till man ger husrumm en varm säng. Man gör så mycket men tillbaka får man bara skit. Det var den sista gången jag nogonsin tänker ställa upp man blir bara blåst. Man undara använder vissa sin hjärna det fins mycket skit människor här i världen och jag lyckas alltid få skiten. Jag ska sluta vara snäll och ge en hjälpande hand. Hur ska kunna lite på folk nu då när jag nästan hade lärt mig det. Men samma veva igen nä man kan inte lita på nån. Känner mig sviken och lurad arg och sur.


Kommentarer
Carro

Det låter inte alls bra.. Hoppas att det blir bättre snart.. Vissa kan man lita på men andra inte.. Tyvärr..



Blogg: http://minfamiljeblogg.blogg.se/
2011-01-17 @ 12:07:03




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback