Hänt

Har hänt massor och ingenting och jag har haft fullt upp. Anna har varit sjuk och jag med. Inflensan urk det var ingen roligt. Sen har det varit en riktigt storstädning nu så här efter julen. Rent och fint är ju alltid trevligt.
Möblerat om lite bytt gardiner bytt plats på tavlor ja vad gör man inte när Anna börjat på dagis och jag har mer extra tid över. Har även vart hos slägten och hälsat på och haft det trevligt. Och idag fyllde svärfar år så självklart var vi där och mumsa tårta och hade trevligt. Anna var jätte glad och få hälsa på farmor och farfar och fått leka mera med kusin vitamin. Vart lite shoping med behöve lite byxer så jag köpte två leggins alltid lika skönt att ha på sig. Hittade lite tröjer och en byxa till Anna. Skruttan växer så fårt och hon utplånar strumpor i rasande fart.
Nu vägara hon sova så hon fick leka en liten stund till sen är det sova dags för en ny dag i morgon.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback