Sjukan mitt i natten

Ja Anna har ju varit dunderförkyld nu ett par dagar och i natt fick hon mycket svårt att andas och häste och hostade som bara den. Vad är de som händer. Orroliga som vi vart ringde jag vårdguiden och fick svara att åka in till akuten. PÅ med kläderna in i bilen iväg till stan och till barn akuten mitt i natten. Väl inne på akuten fick vi ett lungnade besked att hon hade haft ett så kallat falskt krupp anfall som då inte är farligt utan går över av sig själv och uppstår vid förkylningar. Så bara åka hem och försöka sova stakars Pierre skulle ju upp snart så han fick inte sova så mycket. Nu idag mår Anna bättre och är pigg men hon hostar och häser lite fårtfarande. Och nu är det min tur igen att vara sjuk det käns som halsen är full med hår och det kliar och käns almänt obehagligt.
Nä nu ska vi vila lite och försöka bli friska.
Over and out.




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback