Lilla rara söta Anna

Ja Anna är supr duktig på dagis hon får massor av beröm och hon värkar vara popis där =)
Det är så roligt som mamma och höra att äns barn är super duktig. Hon har varit lite ängslig på dagis men nu värkar allt vända. Och snart går min make på semster då är hela familjen samlad i 4 härliga veckor ska bli så roligt. Inget planerat för i sommar men ja man vet aldrig vart man hamnar.
Blir väl lite gröna lund skansen kasnke en sväng till Öland ja det vissar sig.

Och magen bara växer så det knakar ja inte långt kvar nu 85 dagar till BF hoppas den kommer tidigare längtar så att den ska komma nu. Den sparkar och har sig och alltid är det min kissblåsa som får ta smällarna. Och hitta nogon bekväm sovställning nä det fins det inte och kissar hela tiden kan inte sova så jag längtar tills jag får min kropp tillbaka.
 
Anna älskar att gunga så jag slänger in en liten bild så hon gungar och på dagis gungar hon och leker sandelådan som hon säger. Anna ska alltid berätta allt hon gjort på dagis när jag hämtat henne. Allt får jag veta att hon soit och ätit gungar åkt kanna sjungit osv och det är så roligt att prata med henne nu när talet blir bättre och bättre.
Och hon älskar att sjunga hon sjunger bä bä vita lamm och blinka lila stjärna där varje dag nu och hon sjunger för mig eller dockan. Ja det är så roligt att se alla hennes framsteg hon gör och beter sig mycket som om hon va äldre och många tror hon är tre år eller äldre lite roligt då min prinssesa bara är 2 och snart ett halvt år. Hon växer upp för fårt tycker jag.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback