Ja vad hände.

ja nu är det en del som undrar hur gick det sen. Jag var ju med i torsdags i jobbjägaren och det vart mycket skriverier om pogramet innan det sändts men det tyckte jag bara var roligt. Men ja vad hände sen. Jo som sagt jag vart gravid så jag gick ner i tid till extra anställd och det funkar bra för mig då jag har litre små bekymer med gravideteteninget farligt. Och jag får nu mer tid över till dottern Anna så vi hinner få tid till varanda innan plutten kommer och Anna måste dela med sig av mamma.

Men att göra själva pogramet var jätte roligt samtidigt lite jobbigt kul att få lära sig vad som händer bakom kamerona. Det var svårt i början att lära sig att inte titta in i kameran och glöma att domär där.Men man vart van.
Det har varit en upplevlese i sig själv. Kul att få se sig själv på tven man ser ju sig själv i helt andra vinklar än vad man själv ärvan att se sig i.

Och jag har lärt mig saker som jag kommer ha med mig resten av livet.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback