Snö...

Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss ville Anna pratar med sin moster så självklart ringer vi upp henne och Anna över lycklig och babblar på massa saker och man förstår bara hälften av vad hon säger.
Men väl dags för sova så byter jag nogra ord med syster och Anna bädar ner sig hoss pappa för hon är ju pappas flicka hon har dissat mig ett tag nu när det är sova dagx men nog om det när jag pratar med syster säger Pierre utan att lyssna färdig på honom så säger han - Det snöar nogon stans jag utbrister i ett ass skratta och säger fårt till syster vad han sa och vi båda skrattar så tårarna rinner pierre ser ut som ett fån och försöker avbryta vårat hyserika skratta men misslyckas. HAHah.... det snöar nångon stans väldigt smart älskling klart det gör det nån stans hahaha....ja så var den daegn räddad.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback