Anna och Oskar

JA Anna är bara för söt. När hon vaknar på morgonen såger hon att hon sovit gott sen springer hon ut i vardagsrummet och säter på tven och tittar på teknat tills jag kommer med frukosten. Sen leker hon så fint med sina leksaker sennare går hon med sin disk till köket sen plockar hon undan sina leksaker och säger till att hon vill måla. Hon ska alltid städa efetr sig och alltid tvätta händerna så fårt hon smutsat ner sig. Renlig liten dam man har. Hon är väldigt självständig och har en vilja av stål. Hon är så duktig och räknar nu till tio utan problem och kan snart alla vecko dagarna. Och honlär sig nya ord hela tiden vipps så kommer det ett ord man aldrig hört henne säga och det händer att hon till rättar vissar mig när jag säger fel. ja mammas lilla gullunge hoppas man hinner lägga ner lika mycket tid på Oskar och lära han alla saker om inte lär ju Anna göra det. Hon är så stolt över sin lillebror och vill vara med han nästan jämt. Men oskar går ju i Annas fotspår han ligger i sin tillväxt kura precis som Anna är större för sin ålder han är jätte stark i nacken och klarar holla upp det rätt länge enligt mig och älskar att skratta och han skrattar och ler till mig flera gånger om dagen han älskar att se sig om kring och vill gärna fösöka krypa i väg men det går inte så bra. Och han har även en vilja av stål. Mammas gull ungar jag älskar dom så mycket.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback