Bäst i klassen.

Idag var jag på utväkling samtal på Annas förskola.
Och hon är jätte duktig och lär sig snabbt.
Hon behöver utmaningar.
Hon har fått sig kompisar och ler mer med andra barnen.
Hon är jäte stolt att få gå till matsalen och äta mat.
Hon är jätte duktig att förstå att andra har familjer och att det fins så mycker mer än vad man ser. Hon betättar massor om vad som händer hemma och vad hon gjorde ute på förskolan.
Ja hon kan massor men som mamma vet man ju redan det men hon kan

Räkna till 15
Lägga puzzel själv
Kan cirkel rektangel rektangel och triangel.
Kan alla färgerna.
Utklassar alla i memory.
Kan sunga massa olicka sånger.
Ta på och av sig yterkläderna.
Kan sin bostav i sitt namn (A)
Hon pratar hur bra som hälst även lite finska och lite engelska.
Gå kissa själv
.
Ja jag kan fårsätta skriva massa saker men men det mästa är väl självklara.
Ja jag är iaf en stolt mamma och jag vet att man gör någåt rätt när hon är så duktig som hon är. Hoppas ja kommer kunna ge Oskar samma föutsättningar Anna fått. Ja det är alltid lika kul höra hur duktig hon är och vad hon kan och gör på förskolan.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback