wow ja gjorde de.

Igår vann jag över en räddsla som jag har, Jag känner mig inte direkt stolt mer känsla av att jag vet att en större utmaning vänar gör att det fins större känsla att vinna över.
Och om jag klarar av den så vet jag att en till större vänar mig.
Känslan gör mig nervös och ängslig men samtidigt jag klarade den första då ska jag väl klara dom andra och klarar jag dom andra då klarar jag den strörsta.
Vad pratar jag om jo lilla ja har gått upp på en scen framför massa mäniskor sagt en mening men det räckte och görat igen skrämer mig få se om jag vågar men gjort de en gång nu iaf och det är en seger.
 Det var en scen med ca 100 årskådare nästa scen är ca 450 st nästa är för 1800 hundra hjälp och nästa steg blir på axa sport center som rymmer brutalt mycket mera.
 Skit står man på senen där då kan man vara nöjd.
Varför står jag på scen tänker ni jo jag och min  make har gjort nogot bra inom en verksamhet och alla som gör nogot bra får dela med sig av det och kunna vara stolta över va man åstakommit.




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback