Mina barn

Älskar värkligen mina barn dom är så underbara Oskar han växer och blir stark han är nu 7 månader och klätrar på möblerna ooch kryper och han vill järna stå upp och går lägnds möblerna ibland trillar han omkull men annars är han jätte duktig.

Anna är super duktig hon pratar hur bra som hällst och räcknar ända upp till 15. Kan triangel rektangerl cirkel fyrkant. Alla färger ja hon kan mycket för vara tre år. Hon kan enska englska ord och vet vad det är och finska kan hon en del ord och vet vad det är så roligt att hon tycker om att lära sig och få nya utmaningar. Stolt mamma som man är men det är vi alla om våra barn.
Snart ska vi på utväklings samtal på förskolan det ska bli roligt att få höra vad hon gör där.

Skulle inte kunna leva utan mina guldklimmpar dom är mitt allt.


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback