Lever livet

 
 
Ja att vara mamma är det bästa som hänt mig älskar att se hur dom leker och hur dom utväklas. Det är så roligt att lära dom nya färdigheter och se dom lära sig sina egna färdigheter. Men ibland kan det vara lite tuff med då jag äter mediciner som gör en på lite dåligt humör och man gör allt för inte brusa upp i onödan. Det är en kronisk sjukdom jag ha.r Och just nu äter jag en medicin som inte riktigt vill funka så det blir byta till en annan och se om den kanske hjälper och står nu med på lista till operation då sjukdomen skadat mig kropp. Jobbigt ibland men jag får livet att funka är ändå van då jag haft den i ca 10 år. Och desutom är det inte alls så vanlig inte så många som drabbas av den men jag lyckades få den. Vi mäniskor är ju övelevare och vi gör ju allt för leva och få vardagen att funka. Och det går riktigt bra så länge jag inte får mina smärtor. Men självklart har jag min make vid min sida som får mig att le och se allt från den ljusa sidan. Och vi lever familjelivet och det blir ju var man gör det till
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback