Sjuk.

Vintern har tagit hårt på oss vi har varit sjuka här mer än friska. Jobbigt på dom små liven att aldrig kunna gå och leka uan behöva vara inne och ha tråkigt för kunna bli friska.
Och jag har klarat mig många gånger från både masjuka öroninflamationer och ja allt möjligt skit.
Men så en dag vaknade jag mitt i natten och mådde fan inte bra. hade fått 40 graders feber och låg som ett koli och kännde mig helt död Pierre satt nedanför sägen och höl koll på mig från 03.00 till runt 06.00 då ambulansen kom då vårdguiden ville titta till mig men tycket att det var bäst att åka till vårdcentralen ingen ide ligga på sjukan.
Så okej fcik sova lite till sen ner till vc för konstatera att det vara biholle infektion och får antibiotika citidon och kortison spray. Hem och vila med fårtfarande så vill febern inte ge med sig och jag hamnar på akuten med uttårkning och fick dropp mådde lite bättre och kunnde åka hem men dagen där på samma veva med dom konstaterade bara att det tar till för medicinerna att komma igång när man har en sånn infektion i kroppen. 
Och får mer värck medicin och hem och vila nu har det gått en vecka ungefär och känner att jag börjar bli bättre men har ont i biholerna än men jag orkar iaf vara uppe och stå och gå. Så nu håller vi tummarna att man blir bättre nu.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback