Busungar

Mina små busungar växer upp så fårt, Dom blir bara klokare och mer nyfikna för varje dag som går, Anna hon kan man aldrig sluta förvåna sig över. Hon räknar till hundra, hon kan mycket mera engelska ord och vill ständigt läsa sig mer. Hon blir mer självständig av sig men vill gärna va med mamma och pappa och se vad vi gör. Hennes fantasi flödar och hon hittar på egna låtar och berättelse. Hon gör så mycket roliga saker och duktig på pyssla. Oskar ja han hittar alltid på egna och nya lösningar på sina problem och de är alltid lika kul att se hur han löser dom han är snabbt tänkt visst han är bråkig men ändå så smart. Han gillar få utmaningar och just nu är han väldigt kreativ och bygger sig i lego de han vill ha som tex en bensinstation. Ja och nu börja de släppa på orden nu kommer de mer och mer och man kan börja ha små diskussioner med han. Jag älskar mina barn och de är kul att se hur dom växer upp och blir egna individer. Och hur dom faktiskt kan leka med varanda långa stunder utan bråk. Man blir stolt att se hur duktiga dom är som tackar för sig utan att man bett dom. Att dom städar undan efter maten. Och hur mycket kärlek dom ger än. Mitt i allt ska dom komma och kramas, de är så gulligt. Älskar verkligen mina underbara barn. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback