Diagnos

Ja i allt elände som händer med min kropp pch jakten på felet. Mitt i allt så upptäker läkarna ennu en diagnos Hypermobilitetssyndrom alltså jag har överröliga leder som i sin tur gör att jag går ont i nästan alla leder och det fins inget bot utan bara smärtlindra och köra på med sjukgymnastik.
Och just nu är det lång väntan till smärtkliniken så jag har ju tid över till att börja med sjukgymnastik för mina leder. Vart förvånnad iaf när jag fick veta att jag var så rörlig. 
Men nu vet jag iaf vad det är som orsaker min smärta i lederna främst fingrarna. 
Jag kämpar på med allt skit som ska hända mig. Har inget annat val. Nu när det är kallt ute gör ju saken inte bättre men det är bara pälsa på sig ordenligt. 
 
 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback