Dumma kropp

Jag anser att jag har otur min kropp vill inte som jag vill. Mina hand den värker handleden ja den är om ich jävlig svårt att stötta pp den, 
mina fingrar gör ont är stela i mellanåt och ibland svullna ja och man blir handikappad för man använder ju händer till allt man gör. 
Försöker förtränga värken och kör på  men de får man skit för på kvällen och natten.
Min kropp brukar men just nu oftare ge en aning feber,
Har en förhöjd sänka jämt. Önskar jag hade mer ork än vad jag har är så trött och sliten. 
Men mina underbara barn får mig att le ich ofta glömt bort allt ont för en stund.
Jag är lycklig jag har en dotter som är så förstående och hjälper till hemma. Hon är så smart och lättlärd. Oskar han tycker synd om mig ich kommer och kramar mig och säger mamma pip pi. Ja härligt med Barn. Oavsätt hur man mår och hur ont man har. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback