Papegoja

Att ha gojjor ja de är som ha så barn. Himla roligt och gullig tills dom sks test gränser och hitta på hyss. För hyss de är dom bra på. 
Freja har kommit på att om jag flaxar med vingar i maten så flyger de mat över allt mycket roligt. Ja för henne iaf. Disel ja han lägger sig på rygg i maten och ja almänt bara trivs med livet. Så har vi K-G som tycker de är roligt att bada i vatten skålen och gärna flaxa till ordentligt så vatten flyger överallt han storm trivs och tycker de är super kul. Och jag får städa. Lisa hon är den som ska kasta ner allt på golvet. Ja för de som kommer ner tar matte upp och då åker de ner igen skit kul tycker hon jag med i fem min. Ja barnen as skrattar och tycker allt är roligt. Jag med för den delen tills de är dags att städa. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback