infektion

Jag har haft så jävla otur de senaste dagarna. Mitt bränsår fick jag infektion i och de där förbannade nageltrånget. Haft så jävla ont. Och till slut vart jag dålig ont överallt hängig trött sliten visste inte vad ja skulle ta mig till jag orkade värkligen inget. Fick lov ta tag i de och ringa våden. Fick komma till närakuten och fick konstaterat att jag har en värsting till infektion  pga av dom såren. Vart sår tvättning och omläggning fick beröm för jag lyckats så bra med min omläggning men hon ville göra de och så hon kunnde se hur illa de var. Och de var illa mycket var och skit.  Antibiotika kur i några dagar och mycket vila. Och de är inte min grej att vila jag vill städa får abstinens att sitta still och inte få städat. Själv klart har jag städat lite disken tyckte inte jag var så ansträngande. Men de tog på krafterna. Så nu bara vila upp sig och hoppas på bli bra snart.

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback