klantig

Ja är så duktig och tyckte att om jag drar i gång stekpanna på full fräs så går de snabbare tre första hamburgare gick så fint sen tappar jag dom nya som skulle i och då stänkte de rätt mycket fett upp på mig en stor blaff på handen andra gradens brännskada och flera droppar på bröstet, halsen och hakan aj aj aj aj. 

De gjorde ont fick ligga med i på mig i soffan i två timmar innan de kändes okej. Men efter försökt ta hand om de själv fick jag ta och gå till distrikt sjuksköterskan som var jätte vänlig och la om de fint. 

Får ta och lägga om den en gång omdömen och tvätta rent mycket var som kommit men hoppas på att de blir fint snart så de inte bli en infektion. Men de får bra. Får skylla mig själv när jag är klantig. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback