Trött

Denna natt var jobbig. Svårt att sova bara flacksat omkring och gubben som är sjuk sparkar och har sig och låter som en trösk verk. 
Barnen sover gott iaf Oskar vaknat en gång och ville att jag skulle sova med honom. Så där vart jag någon timme med. Sen fick jag ont så då vart de medicin. Nu ligger man här och bloggar om skiten. I mor

gon nej idag blir de ta barnen till dagis och sen vila lite för sedan åka till smärtakliniken och hoppas på bra feedback.ska bli skönt få börja där. Dom jobbar inte som alla andra smärtakliniker här stävar man att då bort all medicin för sedan kunna hantera smärtan och förstå den. 

Hoppas få bort oxynorm en snart den ställer till de så mycket för mig. Trött ryslig oh lite vimsig. Hoppas på träffa andra med snarlika problem att få prata med och dela erfarenheter med. Ja de kan någ bli bra. 

Väntar in lite rimisser med. Hoppas på att detta kan bli ett år då jag får må bra och komma på fötter. Jag vill ju kunna vara ute länge med barnen och leka. Inte sitta inne och tycka synd om mig själv. Nä detta ska få bli mitt år. 

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback